Friday 6 January 2012

rindu ta trtahan !!!

hello , mlm nih mlm yg pling mnyakitkan ....!! aq ta tau knape aku b0ley terlebih emo mlm nih ..!  kalu tringat jer si dia mesti mutiara akan jtuh dri kel0mpak mate ... sungguh ak kte , aku masih sayangkan dia . ta prnah trlintas untuk break ...! aku btol2 sayangkan dia ... aku ta nak khilangan dia ..!! bt0l aq kte , aku ta nak lpaskan dia..., aku ta ptingkan diri ,, tp aku ta bleh lepas kan dia ..... hati aku sakit !!!! aku rindu !! rindu dia panggil aq ngan panggilan istemewa . , rindu untk menatap muke dia , rindu senyuman dia , rindu time dia mnyakat ak , rindu smua brkaitan dngan dia ... aq btol-2 rindu .. rindu sangat-2 ....

dar ar ,.. ta tahan da er .. meleleh air mate .. hehe .., laen mase aq cite ag .....

No comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.tolong tinggalkan komen.
SATU pun jadilah ! haha